(0 toodet) 0,00 €

Teie ostukorvis ei ole tooteid.

TINGIMUSED

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad aadressil www.e-jewels.ee asuva e-Jewels e-poe kliendi (edaspidi 'Tarbija') ja müüja Candeo Stones OÜ, Rotermanni 7, 10111 Tallinn, Eesti, äriregistri kood 12941044 ('’e-pood') vahel toodete ja teenuste ostmisel.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.e-jewels.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. 
1.3 e-Jewels e-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.e-jewels.ee.
Tarbija vastutab selle eest, et ta oleks kursis e-Jewels e-poe tingimuste muudatustega, mis puudutavad tema õigusi või kohustusi. Kõik muudatused hakkavad kehtima koheselt pärast nende avaldamist e-poes. Kui Tarbija pärast nende muudatuste avaldamist e-Jewels e-poodi külastab, nõustub ta automaatselt viimati muudetud ja kehtivate tingimustega. Kui Tarbija nende tingimustega ei nõustu, peab ta lõpetama e-Jewels e-poe veebilehe kasutamise.

2. Hinnainfo
2.1 Kõik e-Jewels e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2 Alla 49 EUR maksva tellimuse puhul kehtib Eesti-sisene transporditasu, mille summa oleneb Tarbija poolt valitud saatmismeetodist. (Omniva pakiautomaat 2,99 EUR; Omniva kulleriteenus 4,70 EUR).
Rahvusvahelised saadetised Euroopa Liidu riikides maksavad 130 EUR. Rahvusvahelised tarned sisaldavad täielikku kindlustust ja viiakse läbi meie logistikapartnerite poolt: FedEx või DHL .
2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni ( 2 päeva pärast tellimuse esitamist).
2.4 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja e-Jewels e-poe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.5 e-Jewels e-poel on õigus müügihindu muuta. Need muudatused avaldatakse e-poes www.e-jewels.ee.

3. Tooted ja tellimine
3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse esitamiseks klikkige kõigepealt Ostukorvi lehel oleval lingil 'Asuge maksma'.
3.3 Te võite esitada ühe tellimuse või luua konto ja tellida püsikliendina. Kui olete juba klient, võite sisse logida ning läbida ostu- ja makseprotsessi kiiremini. 
3.4 Kui kavatsete osta tooteid LHV järelmaksuga, saate täita avalduse otse maksmise lehel, klikkides valikul "LHV järelmaks".
3.5 Täitke maksmise lehel olevad nõutud väljad, valige sobiv kohaletoimetamise meetod ja klikkige makseviisi lingil.
Maksta saate kas läbi pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske bank jne) või kasutades teisi makseviise. Samuti saate maksta krediitkaardiga või kinkekaardil oleva koodiga. Võite maksta ka ülekandearve alusel, mis saadetakse pärast kassast väljumist teie e-mailile.
3.6 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.7 Saadame teile e-maili (sh. tellimuse numbri) kinnitamaks, et oleme teie tellimuse kätte saanud ("Kinnitus"). Kinnitus saadetakse teie poolt antud e-maili aadressile.
3.8 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. 
3.9 Kui mõne e-Jewels e-poe tootenimekirjas oleva toote hind või info on vale, jätab e-Jewels e-pood endale õiguse teie tellimus tagasi lükata või tühistada (olenemata sellest, kas olete tellimuse eest juba maksnud). Käesolevaga nõustute, et meil ei ole kohustust müüa e-poes toodet, kui selle toote hind või andmed on valed. Kui olete juba tasunud tellimuse eest, mis seejärel meie poolt tagasi lükatakse või tühistatakse, maksame teile tagasi kogu tellimuse eest tasutud summa.
3.10 e-Jewels e-pood on rakendanud mõistlikke meetmeid, et oma tooteid e-poes olevatel fotodel ja teistel piltidel võimalikult tõepäraselt kujutada; mõned tooted võivad ekraani vigade ja fototehnika tõttu paista veidi suuremana või väiksemana kui nad tegelikult on. Mõned tooted võivad olla piltidel kujutatud suuremana kui nad tegelikult on, et kõik detailid hästi näha oleksid või väiksemad, et terve toode hästi välja paistaks. Lisaks olenevad ekraanil nähtavad detailid (muster, värv, tekstuur jne) teie arvuti monitorist ja seetõttu võivad toote detailid erineda ekraanil nähtust.
3.11 Ehete valmistusmeetodite tõttu võib iga toode teisest veidi erineda. Samuti peaks Tarbija arvestama sellega, et looduslikud kivid on unikaalsed, kuna nad on looduse looming.

4. Müügilepingu jõustumine
4.1 Kauba müügilepinguga kohustub e-Jewels e-pood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või e-Jewels e-poe poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub e-Jewels e-poele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
4.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist e-Jewels e-poe pangakontole.

5. Muudatused ja tühistamine
5.1 Kui soovite oma tellimuse tühistada või seda muuta, saatke e-mail aadressile order@e-jewels.ee.
 Teeme kõik, et teie palve täita. Kui aga tellimus on juba esitatud, et saa me garanteerida ostu tühistamist või muutmist.

6. Kohaletoimetamine
6.1 Kohaletoimetamise aeg võib oleneda tootest, sest paljud tooted valmistatakse spetsiaalselt konkreetse kliendi jaoks ja paljud tooted asuvad erinevates Euroopa ladudes. 
Iga toote juures e-poes on välja toodud eeldatav kohaletoimetamise tähtaeg kliendile. 
6.2 Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates hetkest, kui makse tellimuse eest laekub e-poe pangakontole.
6.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel hoolikas olla ja esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6.4 Kui tellimust ei ole võimalik täita, võtab e-Jewels e-poe töötaja Tarbijaga ühendust ja pakub talle uut kohaletoimetamise aega või võimalust asendada tellitud toode teise, sarnase hinna ja kvaliteediga tootega või tagastab Tarbijale raha. Tagastame raha hiljemalt 14 päeva pärast.
6.5 e-Jewels e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-Jewels e-pood ei saanud ette näha ega mõjutada.

7. Kauba tagastamise ja vahetamise õigus
7.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
Kliendil ei ole taganemisõigust, kui tooted on graveeritud, kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud. Samuti ei saa hügieeni ja turvalisuse tõttu tagastada või välja vahetada augustatud kõrvadele mõeldud kõrvarõngaid ja nende ripatseid, välja arvatud juhul, kui need on defektsed või ei vasta tootekirjeldusele.
Taganemisavalduse vormi leiate veebilehelt www.e-jewels.ee (või otse e-poe lingilt siin: Taganemisavalduse standardvorm)
7.2 Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.3 Selleks, et e-pood saaks toote tagastamist käsitlema hakata, peab Tarbija saatma e-maili aadressile order@e-jewels.ee ja küsima tagastuskoodi.
e-Jewels e-pood ei vastuta kaotatud või kahjustatud pakendite eest. Me ei vastuta saadetiste eest, millest meid eelnevalt ei teavitatud.
Palun hoidke alles paki saatmist tõestav dokument (jälgimisnumber). Tarbija vastutab kõikide toodete eest seni, kuni e-Jewels on need kätte saanud.
7.4 Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui e-Jewels e-pood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
7.5 Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
7.6 Kõik tagastatavad tooted peavad olema heas seisukorras, originaalpakendis ja dokumentidega (kasutusjuhend, teemanti sertifikaat, ehte sertifikaat jne.) ja kõikide lisadega, et tagada täielikku tagasimakset. Tagastatava tootega peab kaasas olema ka ostuarve koopia ja täidetud taganemisvorm.
Tagastatav pakk tuleb saatmiseks karpi panna. Kui tagastatavate ehete originaalkarpidele on kleebitud postikleebised, peetakse ehteid kantuks ja raha ei tagastata. Kleepige postikleebis ainult välisele karbile, MITTE ehtekarbile. Kui tagastatav toode saadetakse meile ilma välise pappkarbita, ei saa me saadetist vastu võtta.
7.7 Kõik tagasimaksed teostatakse 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. Pärast tagastatud toote kättesaamist saadetakse Tarbijale e-maili teel kinnitus. e-Jewels e-poe kvaliteediosakond vaatab tagastatud toote(d) üle. Tooteid, millel on kandmise märgid või mida on muudetud, mille suurust on muudetud (mõne muu kullasepa poolt kui e-Jewels e-poe poolt eelnevalt heakskiidetud kullasepp) või kahjustatud, ei võeta tagasi ja tagastatakse kliendile.
7.8 Tagastatav raha kantakse tagasi maksekaardile, millega ost sooritati. Pangaülekande teel maksmise korral kantakse tagastatav raha kontole, millelt makse sooritati. Kui makse sooritati kinkekaardiga, tagastatakse debiteeritud summa kaardi numbrile, mis võimaldab kliendil seda kinkekaarti tulevikus uuesti kasutada. Hinnaerinevuse korral võtame teiega ühendust, et lahendada probleem/tagastada raha.
7.9 Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija ,välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi)
e-Jewels e-poest ostetud tooteid EI TOHI meile tagastada tavalise posti teel. Teie enda turvalisuse huvides tuleks toote saatmiskulud eelnevalt täies ulatuses tasuda ning soovitame kasutada sellist saatmismeetodit, millega kaasneb jälgimisteenus. Me ei saa teilt seda nõuda, ent soovitame saadetise kindlustada, sest me ei ole vastutavad ja ei saa ka maksta hüvitist sellise tagastatud toote eest, mis ei ole meieni jõudnud või on transpordi käigus kahjustada saanud. Eesti-siseselt soovitame toodete tagastamiseks kasutada Omniva pakiautomaati või Omniva kullerteenust. Rahvusvahelisteks tagastusteks soovitame kasutada FedEx’i.


Kõik tagastatud tooted tuleb saata järgmisel aadressil:
Candeo Stones OÜ
Saaja: e-commerce
Rotermanni 7
10111 Tallinn
Eesti
e-mail: order@e-jewels.ee
Tel: +372 6 609 609

Turvalisuse tagamiseks ärge kirjutage pakendile ’’juveelid’’, ’’briljandid’’ või muid sarnaseid sõnu!

8. Vääramatu jõud
8.1 e-Jewels e-pood ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-Jewels e-pood ei saanud ette näha või mõjutada.

9 Isikuandmete töötlemine
9.1 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
9.2 e-Jewels e-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
9.3 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
9.4 Elektroonilisi isikuandmeid kasutatakse otsepostituseks vaid siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.e-jewels.ee.
9.5 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.
9.6 Palun tutvuge meie Privaatsuspoliitikaga, mis reguleerib ka teie käesoleva e-poe külastust ja sisaldab informatsiooni selle kohta, kuidas e-Jewels kogub, kasutab ja avaldab oma klientide isikut tuvastavaid andmeid.

10. Pretensioonide esitamise kord
10.1 e-Jewels e-pood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus
10.2 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda kahe kuu jooksul e-Jewels e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
10.3 Kauba mittevastavuse või kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
10.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad e-Jewels e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Tootjapoolse praagi parandamise kulud katab e-Jewels e-pood.
10.5 e-Jewels e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
10.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-maili aadressile order@e-jewels.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
10.7 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
10.8 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
10.9 Tarbijal on õigus nõuda e-Jewels e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-Jewels e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, e-Jewels e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

11. Tarbija õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni poole.
11.1Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed leiate Tarbijakaitse kodulehelt. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduge Euroopa Liidu Tarbijate nõustamiskeskusse.

© E-Jewels 2020 | Lumav Commerce